Perfumy Paco Rabanne – Opis marki

marki perfum

Paco Rabanne to jeden z najbardziej znanych projektantów mody na świecie. Jest znany ze swoich kultowych projektów i perfum. Jego pierwsze perfumy zostały wprowadzone na rynek w 1964 roku.

Perfumy marki Paco Rabanne są obecne w naszym rankingu.

Paco Rabanne – Historia

Pierwszy wyprodukowany przez niego zapach nosił nazwę „Rabanne Pour Homme”. Zapach ma cytrusowy, drzewny zapach, który sprawił, że stał się bardzo popularny wśród mężczyzn w latach 60. XX wieku. Stał się tak popularny, że wykorzystał go nawet Andy Warhol w swoich obrazach.

Drugi zapach, który stworzył, nazywał się „Pour Elle”, który jest skierowany do kobiet i zawiera kwiaty, przyprawy i nuty owocowe, aby stworzyć romantyczny zapach, który kobiety mogą nosić, gdy chcą przyciągnąć mężczyzn lub cieszyć się swoją kobiecością.

Od momentu powstania w 1946 roku, kultowa marka Paco Rabanne nadaje ton współczesnej modzie. Klasyczne krawiectwo i zdecydowana prezencja uczyniły tę markę jedną z najbardziej kultowych na rynku, synonimem ikon stylu, takich jak Audrey Hepburn czy Jackie Kennedy. Marka została założona przez hiszpańskiego perfumiarza Paco Rabanne w 1946 roku pod nazwą Logo Mexicana, która reprezentowała zarówno jego dziedzictwo jako Baska z Meksyku, jak i pragnienie podniesienia standardów meksykańskiej mody w tamtym czasie. Dziś ten francuski dom zapachowy jest nadal prowadzony przez pierwotnych pracowników, w tym prawnuka Rabanne’a, Antoine’a Isaaca, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Ta luksusowa, niszowa marka, wprowadzona w 1994 roku przez kolektyw projektantów KENZO i rozpoczynająca swój najnowszy rozdział wraz z premierą kampanii Paco Rabanne Collection 2018 z udziałem Alicii Keys w zeszłym miesiącu, nadal wyznacza trendy niezależnie od płci, wieku i klasy społecznej. Dzięki produktom sprzedawanym w ponad 1200 sklepach na całym świecie, ten francuski projektant jest nie tylko uwielbiany przez celebrytów, ale także wpływowy wśród innych marek z wyższej półki, takich jak Chloe czy Valentino. Przyjrzyjmy się wszystkiemu, co musisz wiedzieć o tej wyznaczającej trendy marce projektanckiej

Czym jest Paco Rabanne?

Klasyczny dom perfum i wód kolońskich, Paco Rabanne jest znany z subtelnych i eleganckich zapachów. Inspirując się kulturami i tradycjami świata, Paco Rabanne wyznacza najwyższe standardy dla nowoczesnego, zachodniego perfumiarstwa. Marka istnieje od 1946 roku, kiedy to urodzony w Hiszpanii chemik Paco Rabanne założył firmę w Meksyku. Logo marki to misterny i piękny symbol Meksyku, który z dumą widnieje na wszystkich produktach. Perfumy marki mają charakterystyczny zapach lawendy, zakorzeniony w hiszpańskim dziedzictwie Rabanne’a. Marka rozszerzyła swoją działalność na produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, wykorzystując naturalne składniki do stworzenia produktów, które są równie wszechstronne, co luksusowe.

Profil firmy: kto jest właścicielem Paco Rabanne i od jak dawna istnieje ta marka?

Paco Rabanne zostało założone w 1946 roku przez hiszpańskiego perfumiarza Paco Rabanne i od tego czasu rozwinęło się w globalną luksusową markę modową. Główna siedziba firmy znajduje się w mieście Meksyk. Obecnie Paco Rabanne jest obecny w ponad 1200 sklepach na całym świecie. Zapachy są tworzone przez francuską firmę projektową Givaudan, pod kierownictwem Antoine’a Isaaca. Perfumy są specjalnie mieszane przez ekspertów Givaudan. Zapachy są następnie rozlewane, etykietowane i pakowane przez Givaudan w Lozannie, w Szwajcarii. W 2014 r. firma została przejęta przez europejskie firmy private equity Advent International i Ventosia Capital Partners. Właścicielami firmy są Advent i Ventosia Capital Partners za pośrednictwem Advent & Ventosia (A&V), spółki holdingowej zarejestrowanej w Luksemburgu.

Historia zapachów Paco Rabanne

Firma Paco Rabanne została założona w 1994 roku przez kolektyw projektantów KENZO i nadal wyznacza trendy wraz z rozpoczęciem najnowszego rozdziału – kampanii Paco Rabanne Collection 2018 z udziałem Alicii Keys. Dom zapachów został założony przez hiszpańskiego perfumiarza Paco Rabanne w 1946 roku pod nazwą Logo Mexicana. Dziś ten francuski dom zapachowy jest nadal prowadzony przez jego pierwotnych pracowników, w tym prawnuka Rabanne’a, Antoine’a Isaaca, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Ta luksusowa marka niszowa, zapoczątkowana w 1994 roku przez kolektyw projektantów KENZO i rozpoczynająca swój najnowszy rozdział wraz z kampanią Paco Rabanne Collection 2018 z udziałem Alicii Keys w zeszłym miesiącu, nadal wyznacza trendy niezależnie od płci, wieku czy klasy społecznej. Dzięki produktom sprzedawanym w ponad 1200 sklepach na całym świecie, ten francuski projektant jest nie tylko uwielbiany przez celebrytów, ale także wpływowy wśród innych marek z wyższej półki, takich jak Chloe czy Valentino. Przyjrzyjmy się wszystkiemu, co musisz wiedzieć o tej wyznaczającej trendy marce.

Formuła zapachu Paco Rabanne

Perfumy Paco Rabanne są tworzone z najlepszych naturalnych składników i inspirowane światowymi kulturami i tradycjami. Każdy produkt jest tworzony z unikalnej mieszanki składników naturalnych i syntetycznych. Bazują one na klasycznej kompozycji zapachowej i składają się z pięciu głównych składników: – Alkohol – Olejki eteryczne – Substancje zapachowe – Konserwanty – Emulgatory

Jak nosić perfumy Paco Rabanne

Klucz do noszenia perfum Paco Rabanne leży w procesie aplikacji. Przed aplikacją flakonik jest trzykrotnie spryskiwany, aby uaktywnić zapach. Proces ten zapewnia również, że zapach jest równomiernie rozprowadzony i utrzymuje się dłużej. Najpopularniejsze sposoby aplikacji perfum Paco Rabanne to psiknięcie flakonu na nadgarstek lub rozpylenie zapachu na ubranie.

Kto tworzy zapachy dla tej marki?

Zapachy Paco Rabanne są specjalnie mieszane przez francuską firmę projektową Givaudan pod kreatywnym kierownictwem Antoine’a Isaaca. Perfumy są następnie rozlewane, etykietowane i pakowane przez Givaudan w Lozannie, w Szwajcarii. Dom zapachowy został założony przez hiszpańskiego perfumiarza Paco Rabanne w 1946 roku pod nazwą Logo Mexicana. Dziś ten francuski dom zapachowy jest nadal prowadzony przez jego pierwotnych pracowników, w tym prawnuka Rabanne’a, Antoine’a Isaaca, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Laboratorium Givaudan jest częścią 360 Labo, studia projektowego, które świadczy usługi projektowe również dla innych marek, takich jak Puma i Valentino. Celem studia jest tworzenie kultowych produktów, które są równie uniwersalne, co luksusowe.

Popularne zapachy tej marki

Marka ma swój charakterystyczny lawendowy zapach, zakorzeniony w hiszpańskim dziedzictwie Rabanne’a. Marka posiada również kolekcję zapachów dla mężczyzn, w tym popularną Eau de Tequila. Zapachy męskie są przeznaczone dla młodszej grupy demograficznej i inspirowane duchem Meksyku. Wśród tych zapachów znajduje się popularna Eau de Tequila, która jest pachnąca nektarem z agawy i pieprzem. Wśród zapachów dla kobiet z kolekcji Paco Rabanne znajduje się kultowa