Perfumy Giorgio Armani – Opis marki

marki perfum

Giorgio Armani jest projektantem mody i założycielem firmy Armani. Jest najbardziej znany ze swoich umiejętności w zakresie mody i projektowania we włoskim i międzynarodowym społeczeństwie.

Giorgio Armani jest jednym z najbardziej znanych i wybitnych perfumiarzy w historii. Syn sycylijskich imigrantów, rozpoczął karierę jako daktylolog, ale jego powołanie do zapachu sprawiło, że porzucił pracę w biurze i poświęcił się światu kuźni. Chociaż jego nazwisko pojawia się w wielu krytycznych i wartych uwagi pracach na temat perfumiarstwa, wolał zachować milczenie i nie opublikował żadnej biografii poza krótkim wpisem na swojej osobistej stronie internetowej. Jest znany jako absolutny mistrz języka perfumeryjnego, bez końca wymyślający techniczne słowa – z wieloma pseudonimami – aby opisać swoje zapachy: „zmysłowy”, „intensywny” czy „świeży” to tylko niektóre z wpisów, które można znaleźć na jego osobistym blogu. Dziś chcemy podzielić się z Wami historią guru perfumerii i jego marki Giorgio Armani: wyjątkowa książka, w której

Obecnie Giorgio Armani tworzy perfumy damskie oraz męskie, które są bardzo trwałe. Marka ta cieszy się świetnymi opiniami wśród posiadaczy perfum.

Kim był Giorgio Armani?

Giorgio Armani był synem sycylijskich imigrantów Giuseppe, który pracował jako stolarz, i Cateriny Armani, gospodyni domowej. Imię Giorgio otrzymał po swoim ojcu Giuseppe, który zauważył duże podobieństwo rysów swojego syna do rysów włoskiego malarza i rzeźbiarza Giovanniego di Copia, bardziej znanego pod swoim krótkim imieniem Giorgio Barbini. Początkowo chłopiec uczył się arytmetyki i rysunku, ale w wieku dziesięciu lat został przyjęty do „Scuola del Barbiere” (Szkoła Cyrulików), szkoły zawodowej dla fryzjerów, z której wyszedł z dyplomem „Barbiere” (Cyrulik).

Stworzenie marki Giorgio Armani

Giorgio Armani po raz pierwszy pojawił się we Francji w latach 70. W 1980 roku został wprowadzony na rynek amerykański pod nazwą Mr. G przez amerykański luksusowy dom towarowy Barneys New York. Wkrótce marka została sprzedana Grupie Benetton, do której należała również marka kosmetyczna Laura Biagiotti. W latach 90. Giorgio Armani wprowadził na rynek swoją pierwszą linię perfum: Aqua di Giorgio, Acqua di Giorgio Intens, Blu di Giorgio i Vetiver. W 1999 roku narodził się House of Giorgio Armani. Ta nowa kreatywna linia perfum i kosmetyków ujrzała światło dzienne w oryginalnym opakowaniu inspirowanym włoskim renesansem, o sylwetce inspirowanej płótnami mistrzów włoskiego renesansu, takich jak Brueghel, Da Vinci i Monet.

Giorgio Armani, twórca perfum dla marki

Dom Giorgio Armaniego jest dziś uznawany za jedną z najbardziej innowacyjnych i kreatywnych marek w świecie perfumiarstwa. Na czele domu stoi kreatywność i talent jego perfumiarza, Giorgio Armaniego. Perfumiarz znany jest z wymyślania nowych słów perfumeryjnych, którymi określa swoje kreacje. Podczas premiery perfum, na scenie lub w wywiadach, często opisuje ich sugestywne osobowości i różne niuanse. Po wprowadzeniu perfum na rynek perfumiarz kontynuuje swoje badania nad zapachami. Koncentruje się przy tym na badaniu różnych nut, które tworzą kompozycję każdego zapachu, aby stworzyć zapachy unikalne, różniące się od zapachów konkurencji. Perfumy są produkowane przez ekskluzywny zespół 80 osób we Włoszech.

Giorgio Armani, perfumiarz związany z marką

Dom Giorgio Armaniego jest dziś uznawany za jedną z najbardziej innowacyjnych i kreatywnych marek w świecie perfumiarstwa. Na czele domu stoi kreatywność i talent perfumiarza, Giorgio Armaniego. Perfumiarz znany jest z wymyślania nowych słów perfumeryjnych, którymi określa swoje kreacje. Podczas premiery perfum, na scenie lub w wywiadach, często opisuje ich sugestywne osobowości i różne niuanse. Po wprowadzeniu perfum na rynek perfumiarz kontynuuje swoje badania nad zapachami. Koncentruje się przy tym na badaniu różnych nut, które tworzą kompozycję każdego zapachu, aby stworzyć zapachy unikalne, różniące się od zapachów konkurencji. Perfumy są produkowane przez ekskluzywny zespół 80 osób we Włoszech.

Wnioski

Jak wyjaśnia sam Giorgio Armani: „Nie jestem perfumiarzem, jestem mistrzem języka perfumiarstwa”. Niezależnie od tego, czy chodzi o opisanie różnych niuansów zapachu, nadanie mu nazwy, czy po prostu o podkreślenie jego wyjątkowości i oryginalności, idea języka jest fundamentalna w świecie perfumiarstwa i jest znakiem rozpoznawczym mistrzów. Dom Giorgio Armani jest dziś uznawany za jedną z najbardziej innowacyjnych i kreatywnych marek w świecie perfumiarstwa. Na czele domu stoi kreatywność i talent perfumiarza, Giorgio Armaniego. Perfumiarz znany jest z wymyślania nowych słów perfumeryjnych, którymi określa swoje kreacje. Podczas premiery perfum, na scenie lub w wywiadach, często opisuje ich sugestywne osobowości i różne niuanse.

Po wprowadzeniu perfum na rynek perfumiarz kontynuuje swoje badania nad zapachami. Koncentruje się przy tym na badaniu różnych nut, które tworzą kompozycję każdego zapachu, aby stworzyć zapachy unikalne, różniące się od zapachów konkurencji. Perfumy są produkowane przez ekskluzywny zespół 80 osób we Włoszech. Podsumowując, historia Giorgio Armaniego jest równie fascynująca jak jego kreacje. Dom Giorgio Armaniego jest punktem odniesienia w świecie perfumerii ze względu na swoją kreatywność i innowacyjność. Na czele domu stoi perfumiarz Giorgio Armani, który znany jest z wymyślania nowych słów perfumeryjnych na określenie swoich kreacji. Podczas premiery perfum, na scenie lub w wywiadach, często opisuje ich sugestywną osobowość i różne niuanse. Po wprowadzeniu perfum na rynek perfumiarz kontynuuje swoje badania nad zapachami. Koncentruje się przy tym na badaniu różnych nut, które tworzą kompozycję każdego zapachu, aby stworzyć zapachy unikalne, różniące się od zapachów konkurencji. Perfumy są produkowane przez ekskluzywny zespół 80 osób we Włoszech.