Perfumy Dolce&Gabbana – Opis marki

marki perfum

Domenico Dolce i Stefano Gabbana spotkali się po raz pierwszy w 1980 roku, kiedy Domenico przejął mały dom mody o nazwie Il Castagno. Marka ta została założona w 1967 roku przez ojca Domenico, Achille, i zajmowała się sprzedażą wyrobów skórzanych. Syn Achille, Vittorio Gabbianna, przejął firmę w 1981 roku i wprowadził na rynek garnitury męskie. W 1988 roku, wraz z młodszym bratem Stefano, stworzył pierwszą kolekcję odzieży damskiej. W 1991 r. oficjalnie wprowadzili na rynek swoją markę pod nazwą Dolce&Gabbana. Nowa marka stała się popularna wśród arystokratów i celebrytów zaraz po swoim debiucie na targach Pitti Uomo ’91.

Wydarzenie, na którym wielu młodych włoskich projektantów po raz pierwszy pokazało swoje nowe kreacje. W kolejnych latach D&G produkowało szeroką gamę linii odzieżowych dla kobiet i mężczyzn, a także perfumy, artykuły dekoracyjne do domu oraz akcesoria, takie jak torebki i buty. Ta luksusowa marka jest jednym z liderów włoskiego przemysłu modowego, a dzięki swojemu artyzmowi i ekscentryczności stała się również kulturalną ikoną Włoch. Dowiedzmy się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o tej kultowej marce…

Firma działa w 50 krajach pod 12 różnymi markami: D&G Dolce & Gabbana, D&G Junior, D&G The One, Jil Sander Navy (linia damska), Jil Sander Navy & Red (linia męska), Boy London (linia męska), Girl London (linia damska), Atelier Dolce & Gabbana Parfums (tylko perfumy), Dolce & Gabbana Makeup

Perfumy Dolce & Gabbana są kochane przez wiele osób ze względu na ich lekki i zmysłowy zapach. Są produkowane dla kobiet i mężczyzn, a ich ceny naprawdę przystępne i nie wygórowane.

Historia firmy

Historia firmy Dolce&Gabbana rozpoczęła się pod koniec lat 60-tych, kiedy to Domenico Dolce, syn bogatego przedsiębiorcy, założył wraz z ojcem Achille dom mody Il Castagno. Kolekcja wyrobów skórzanych odniosła spory sukces, ale Dolce chciał rozszerzyć swoją działalność na odzież gotową do noszenia. Jego brat Stefano, młody architekt, został zatrudniony, aby pomóc mu w realizacji jego wizji. Postanowili wejść na rynek odzieży męskiej i w 1991 roku stworzyli pierwszą kolekcję pod marką Dolce&Gabbana. Domenico jest dyrektorem kreatywnym marki od początku jej istnienia, natomiast Stefano był dyrektorem kreatywnym kolekcji damskich. Obaj zawsze odpowiadali za design i estetykę marki. W 1997 roku, kiedy firma Dolce&Gabbana została przejęta przez Procter & Gamble, trzej Gabbiani po raz pierwszy pracowali razem jako zespół.

Domenico Dolce i Stefano Gabbana: Bracia, projektanci i przedsiębiorcy

Domenico Dolce jest synem bogatego przedsiębiorcy, właściciela firmy Il Castagno produkującej galanterię skórzaną. Jest także młodszym bratem Stefano, architekta, który wraz z bratem założył dom mody Dolce&Gabbana. Domenico jest dyrektorem kreatywnym marki, natomiast Stefano jest dyrektorem kreatywnym kolekcji damskich. Obaj zawsze odpowiadali za design i estetykę marki. W 1997 r., kiedy firma Dolce&Gabbana została przejęta przez Procter & Gamble, trzej Gabbiani po raz pierwszy pracowali razem jako zespół.

Linie odzieżowe marki

Linie odzieżowe D&G obejmują męską i damską odzież gotową, a także akcesoria i dekoracje do domu. Marka jest jednak najbardziej znana z gotowej odzieży damskiej i męskiej. Hasło marki Dolce&Gabbana brzmi „The New Italian Luxury” i jest szczególnie prawdziwe w przypadku marki Dolce&Gabbana. Ubrania projektantów są znane z estetyki, wysokiej jakości i niesamowitego wzornictwa. Linie odzieżowe marki obejmują odzież gotową dla mężczyzn i kobiet, a także akcesoria i dekoracje do domu. Hasłem przewodnim marki jest „The New Italian Luxury” (Nowy włoski luksus), co jest szczególnie prawdziwe w przypadku marki Dolce&Gabbana. Ubrania projektantów znane są z estetyki, wysokiej jakości i niezwykłego wzornictwa. Linie odzieżowe marki obejmują odzież gotową dla mężczyzn i kobiet, a także akcesoria i artykuły dekoracyjne do domu.

Dolce&Gabbana Zapachy

Zapach D&G Zapachy powstał w 1991 roku i dziś jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zapachów Dolce&Gabbana na świecie, z ponad 150 milionami sprzedanych flakonów. Zapach opisywany jest jako „dżemowy, słodki i dziki”; jest to niezwykłe połączenie zapachów, które pojawiały się w różnych kolekcjach marki. Górne nuty zapachu to grejpfrut, czarna porzeczka i pomarańcza, a następnie jaśmin, frezja, malina, cedr i piżmo. Nutami bazy są fasolka tonka, bursztyn, skóra, paczula i cedr. Zapachy D&G Zapachy powstały w 1991 roku, a dziś są jednym z najbardziej rozpoznawalnych zapachów Dolce&Gabbana na świecie, z ponad 150 milionami sprzedanych flakonów. Zapach opisywany jest jako „dżemowy, słodki i dziki”; jest to niezwykłe połączenie zapachów, które pojawiały się w różnych kolekcjach marki. Górne nuty zapachu to grejpfrut, czarna porzeczka i pomarańcza, a następnie jaśmin, frezja, malina, cedr i piżmo. Nutami bazy są fasolka tonka, bursztyn, skóra, paczula i cedr.

Kolekcja butów marki

Kolekcja butów D&G obejmuje zarówno buty damskie, jak i męskie, a także sandały i botki. Do najpopularniejszych wzorów należą: sandał Soho Gladiator, but na wysokim obcasie Marni Mary Jane, sandał Soho slingback, sandał Muu Muu i Soho Clutch. Kolekcja butów D&G obejmuje zarówno buty damskie, jak i męskie, a także sandały i botki. Do najpopularniejszych wzorów należą: sandał Soho Gladiator, but na wysokim obcasie Marni Mary Jane, sandał Soho slingback, sandał Muu Muu i kopertówka Soho Clutch.

Co sprawia, że Dolce&Gabbana jest tak wyjątkowa?

D&G to luksusowa marka, która jest znana z ekscentryczności, elegancji i artyzmu. Marka znana jest również z innowacyjnych projektów i odważnych kształtów, które często inspirowane są starożytnymi cywilizacjami Azji i Afryki. Projektanci wykorzystują w swoich kolekcjach takie materiały, jak krokodyl, pyton, skóra, skóra krokodyla i prawdziwe futro, a czasem nawet ludzkie włosy, które są używane do tworzenia ozdób i akcesoriów do włosów. Materiały te są nie tylko drogie, ale także wymagają znacznych nakładów zasobów i energii, które trzeba przeznaczyć na każdą kolekcję. D&G to luksusowa marka, która jest znana z ekscentryczności, elegancji i artyzmu.

Marka znana jest również z innowacyjnych projektów i odważnych kształtów, które często inspirowane są starożytnymi cywilizacjami Azji i Afryki. Projektanci wykorzystują w swoich kolekcjach takie materiały, jak krokodyl, pyton, skóra, skóra krokodyla i prawdziwe futro, a czasem nawet ludzkie włosy, które są używane do tworzenia ozdób i akcesoriów do włosów. Materiały te są nie tylko drogie, ale także wymagają znacznych nakładów zasobów i energii, które trzeba przeznaczyć na każdą kolekcję.

Przyszłość marki

W chwili obecnej przyszłość marki jest dość obiecująca; w 2017 roku firma odnotowała wzrost sprzedaży o 12% i oczekuje takiego samego wzrostu w 2018 roku. Marka jest często postrzegana jako jedna z włoskich marek luksusowych, która ma potencjał, aby stać się globalnym symbolem mody i luksusu. Podczas pokazów mody Dolce & Gabbana projektanci często zapraszają modelki z zespołem Downa, aby wystąpiły na wybiegu obok bardziej konwencjonalnych modelek. Niedawno firma wprowadziła również na rynek nową kolekcję zapachów o nazwie Dolce Gabbana D&G For Men i Dolce Gabbana D&G For Women.

Zapachy te są przeznaczone odpowiednio dla mężczyzn i kobiet i inspirowane charakterystycznym stylem marki. Obecnie przyszłość marki jest dość obiecująca; firma odnotowała wzrost sprzedaży o 12% w 2017 r. i oczekuje takiego samego wzrostu w 2018 r. Marka jest często postrzegana jako jedna z włoskich marek luksusowych, która ma potencjał, aby stać się globalnym symbolem mody i luksusu. Podczas pokazów mody Dolce & Gabbana projektanci często zapraszają modelki z zespołem Downa, aby wystąpiły na wybiegu obok bardziej konwencjonalnych modelek. Niedawno firma wprowadziła również na rynek nową kolekcję zapachów o nazwie Dolce Gabbana D&G For Men i Dolce Gabbana D&G For Women. Zapachy te są przeznaczone odpowiednio dla mężczyzn i kobiet i inspirowane charakterystycznym stylem marki.